maandag 10 juni 2019

Daar zit muziek in

De epilepsie aanvallen blijven nog steeds uit! De laatste aanval is al meer dan een jaar geleden!
Er zijn wel af en toe "bijna-aanvallen". Althans zo voelt het . Maar de medicijnencocktail blijkt te werken.

Ik heb wat nieuwe activiteiten, mede vanwege het vervallen van één van de twee tuinonderhoud klussen.
Er waren geen andere vacatures voor onderhoud van landgoederen als solitaire vrijwilliger. Het betreft steeds werken in teamverband. Maar dat geeft mij teveel prikkels.
Daarom heb ik bij deze en gene gevraagd of ik van nut kon zijn met achtergrondmuziek op een piano of begeleiden van samenzang in een gemeente.
Beide heb ik zowaar kunnen vinden.
Laatst speelde ik een keer achtergrondmuziek bij een diner.

Een enkele keer heb ik een dienst begeleid Dat lukt wanneer ik de preek ontvlucht.
Ook bij een zorgcentrum begeleid ik af een toe een oecumenische dient met allerlei mensen met beperkingen. Dan moet je niet gek opkijken wanneer mensen op ongepaste momenten wat zeggen, of zelfs met de dominee in discussie gaan.
Binnenkort  ga ik bij een ander zorgcentrum af en toe voor achtergrondmuziek zorgen. Dan moet je denken aan volksliedjes die de mensen nog kennen vanuit hun jeugd. een voor mij wat ongebruikelijk repertoire, maar er zitten mooie liedjes tussen.

We genieten enorm van dit seizoen en fietsen en wandelen geregeld.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten