vrijdag 10 februari 2012

Uitslag

Inmiddels is duidelijk dat er sprake is van lymfeklierkanker (NonHodgkin).

Het is een kwaadaardige vorm maar desondanks goed te behandelen.
Op 15/2 zal er een lymfeklier uitgenomen worden bij de lies om verder te
onderzoeken. Hoe de behandeling er uit komt te zien zal pas ca. 23 febr
duidelijk worden, maar dat het om een chemokuur zal gaan, staat al wel vast
tenzij er door God bovennatuurlijk wordt ingegrepen. Het is o.i. echter
evenzeer een wonder wanneer dat via de door God geopenbaarde natuurwetten
gebeurt en de veerkracht die God in ons lichaam geschapen heeft. In ieder
geval zijn we in beide gevallen dank aan God verschuldigd.

Het lied wat onze dochter Ineke uitzocht in haar zangdienst en waar ook
Maryse de Bruin aan moest denken in verband met mijn gezondheid, is
werkelijk in de roos geschoten:
"Stil mijn ziel wees stil en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen"
God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen"
(Opwekking 717) http://www.youtube.com/watch?v=tPPkNMEioaY

Later moest ik nog aan een ouder lied denken, daar vond ik nog geen
youtubelink van maar mensen die al wat langer in de gemeente komen, kennen
het vast nog wel:
"Mijn leven is zeker in Gods hand,
Mijn leven houdt dankzij Jezus stand,
Vandaag en morgen
ben ik geborgen,
volkomen veilig in Gods hand"
(lied van Esther Tims) http://www.esthertims.nl/

In dit vertrouwen verblijven Rita en ik ondertussen.
Nogmaals hartelijk dank voor uw betrokkenheid en gebeden, attenties, mails,
kaarten, telefoontjes!

Rob de Boer

1 opmerking: