woensdag 15 augustus 2012

Weer thuis

Lieve vrienden en familie,

Mijn vader mocht deze week naar huis! Doordat zijn waarden goed genoeg waren en hij niet meer aan het infuus hoefde, mocht hij ook thuis verder uitzieken mits hij een goede verzorgster had. Nou dat zit bij Rita wel helemaal goed. Niemand kan beter voor mijn vader zorgen dan zij!
Rob werd thuis verwelkomd met slingers en ballonnen en de vlag hing voor hem uit.


Dit uitzieken wat mijn vader nog moet ondergaan, is veel zwaarder dan verwacht. We hebben ons hier allemaal op verkeken. Hij heeft 3 maanden nodig om weer op krachten te komen. In die 3 maanden mag hij niet in grote groepen verkeren, want er is nog kans op infectiegevaar. Zijn spijsvertering werkt nog niet goed, hij krijgt haast geen vast eten binnen. Mijn moeder is een ware cocktailshaker geworden en mixt allerlei goedjes bij elkaar, om mijn vader in genoeg voeding te voorzien.

Verder moet zijn conditie ook weer helemaal opgebouwd worden. Alles kost hem veel energie.
Hij kan dan ook de lief bedoelde bezoekjes van mensen nog niet aan, mocht hij hier wel weer in staat voor zijn dan laten wij dit uiteraard weten.

Mijn vader liet mij nog weten dat hij het heel erg waardeerde dat hij kaartjes/berichtjes ontving van mensen toen hij op de Intensive Care lag. Deze kaartjes waren speciaal gericht op deze zware periode en hebben hem enorm bemoedigd, bedankt!

God is goed! Dan merken we in deze periode allemaal, Hij is ook nabij geweest in het dal en nu in de klim omhoog. Gebedspunten zijn, dat het herstel spoedig mag verlopen en dat zijn spijsvertering weer helemaal goed gaat werken.

Met vriendelijke groet,


2 opmerkingen:

  1. Ook blij en dankbaar voor dit goede bericht!!
    Wens jullie heel veel zegen toe
    Groetjes, Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedzo, Rob! Je bent een kanjer!

    xx Mieke

    BeantwoordenVerwijderen