maandag 8 oktober 2012

tegenvaller

Eindelijk een nieuwe blog maar geen leuke.

Ik schreef jullie al eerder dat mijn darmen nog problemen geven.
Vorige week maandag zijn we naar de hematoloog geweest voor controle en deze was verbaasd dat die problemen er nog waren, die zouden allang opgelost moeten zijn dus moest ik wat bloed laten afnemen voor allerlei testen.
Vandaag kreeg ik daar telefonisch de uitslag van: tot nog toe is er niets vreemds gevonden maar er lopen nog wat testen waarvan ik donderdag de uitslag krijg. Wanneer dat niets oplevert, is een maag-darmonderzoek nodig.
Ondertussen werd mijn eetlust opeens (nog) minder zodat ik amper het voorgeschreven minimum op kan. Derhalve ben ik in één week twee kilo lichter geworden. Ik heb dit ook vandaag gemeld aan de hematoloog die dat erg vond maar daarin nog geen aanleiding zag tot verdere actie.

Jullie begrijpen dat we dit als een vervelende tegenslag ervaren. We hoopten het ziekenhuisgebeuren al achter ons te kunnen laten maar nu gaan we toch weer de molen in...
We doen derhalve opnieuw een beroep op jullie steun en gebed, alvast bedankt!

1 opmerking:

  1. Ha Rob,
    Een vervelende tegenslag voor jullie.
    Steun jullie en blijf bidden!
    Liefs, tanja

    BeantwoordenVerwijderen