woensdag 2 mei 2012

Quality Time

In afwachting van de dingen die komen gaan, nog zoveel mogelijk gedaan.

Zaterdag kregen we Harry en Marlies nog even op bezoek, heel leuk.

Zondag de dienst weer eens mee kunnen maken, Henk z'n creatieve kunsten met de taal weer kunnen smaken, en met diverse mensen kunnen bijpraten. Ik kreeg nog de bemoediging dat ik er met mijn kale kop zo hip uitzag, als een filmster... Moet je meemaken, dat is me nog niet eerder overkomen!
's Middags van Louis en Tamara en hun dochtertjes kunnen genieten (helaas pas na een paar uur darmkrampjes, ik lijk wel een baby!)
Joëlle had haar slaap nog niet helemaal uit. Hoe devoot ligt ze erbij...
Maandag was het Koninginnedag, dat werd uitbundig gevierd:
Noa, oranje boven, d.w.z. voor zolang als het duurde, ze deed niet overal vrijwillig aan mee
's Middags nog ruim een uur geskatet, komt de rug tenminste wat los. Straks heb ik immers wat minder bewegingsruimte.

Dinsdag kregen we Alex gezellig op de koffie, en 's middags zijn we nog naar Lage Vuursche geweest om te wandelen. Wat me daarvan vooral bijbleef waren de vele tinten groen: je hebt het groen van het gras, de lariks, de jonge blaadjes van loofbomen, de al rijpere blaadjes, de grove den, het mos, de varens, mijn groene trui, etc.. Een waar kunstwerk!
En dan thee met scones in het theehuis, heerlijk.

Woensdag passen we op Noa en bereid ik me al voor op donderdag. Het appelboompje in onze tuin geeft zijn eerste bloesem (vorig jaar geplant)!
Mooie dagen om op terug te kijken! Wederom dank ik een ieder die weer meegeleefd heeft op wat voor manier dan ook, ik groet jullie en het volgende bericht zal waarschijnlijk vanuit het ziekenhuis zijn.


5 opmerkingen:

  1. He Rob,
    Heel veel sterkte vandaag! We denken aan jullie!
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Rob,

    Heel veel sterkte met de reeks behandelingen die je vanaf donderdag moet ondergaan!
    Groet Harriette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve opa!! We gaan heel veel aan je denken morgen!! We houden van u!! Liefs Noémi en Joëlle en natuurlijk ook van papa en mama!:-) (Leuke foto van Joëlle)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Rob,

    Wijnand heeft je blog adres doorgestuurd. Heftig om je verslag van wat er gebeurd is en wat er gaat komen te lezen. Heel veel sterkte!

    Groet,
    Joke Huizinga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Joke,

      Goed van die Wijnand, want ik heb jouw mailadres niet. Bedankt!
      Groetjes
      Rob

      Verwijderen